Organizarea și coordonarea –
organizarea tehnologică – materiale, echipamente, metodologii tehnice, reglementări, standarde de calitate, detalierea în amănunt a graficului planificat în funcţie de tehnologia aplicată;
organizarea resurselor umane – numărul persoanelor și durata implicării, calificarea, întocmirea unui grafic al forţei de muncă aferent planificării tehnologice; logistică contractare, tipuri şi metode, aprovizionare materiale, transportul, asigurarea lui, manevrare: încărcare-descărcare, depozitare, gestionare şi evidenţă, întocmirea graficelor de aprovizionare corelate cu consumul de resurse;
organizarea resurselor financiare – cheltuieli zilnice directe, cheltuieli lunare indirecte, proiectul cheltuielilor trimestriale neprevăzute,surse de finanţare, grafic de urmărire financiară a proiectului, stabilirea indicatorilor eficienţei economice a planificării;
Controlul și monitorizarea activităților și obiectivelor de realizat: prevenirea întârzierilor.