• contact[@]secg.ro
  • +40 744 624 245

Project management – planificarea, organizarea, coordonarea și controlarea execuției proiectelor în vederea obținerii performanțelor dorite prin respectarea termenilor contractuali Echipa SECG gestionează:

  1. Planificarea proiectului – cadrul obiectivelor de atins, puncte din proiect; estimarea timpului fiecărei activități; detalierea sarcinilor implicate în activitatea desfăşurată; 
  2. Organizarea și coordonarea – 

    organizarea tehnologică – materiale, echipamente, metodologii tehnice, reglementări, standarde de calitate, detalierea în amănunt a graficului planificat în funcţie de tehnologia aplicată; 

    organizarea resurselor umane – numărul persoanelor și durata implicării, calificarea, întocmirea unui grafic al forţei de muncă aferent planificării tehnologice; logistică contractare, tipuri şi metode, aprovizionare materiale, transportul, asigurarea lui, manevrare: încărcare-descărcare, depozitare, gestionare şi evidenţă, întocmirea graficelor de aprovizionare corelate cu consumul de resurse; 
    organizarea resurselor financiare – cheltuieli zilnice directe, cheltuieli lunare indirecte, proiectul cheltuielilor trimestriale neprevăzute,surse de finanţare, grafic de urmărire financiară a proiectului, stabilirea indicatorilor eficienţei economice a planificării; 
    Controlul și monitorizarea activităților și obiectivelor de realizat: prevenirea întârzierilor.